babycafé

Idag har vi varit iväg till öf.
Jag är, i ärlighetens namn, inte sådär överförtjust i att sitta och småprata med en massa främlingar. Har gått iväg för Elsas skull egentligen.
Om det inte klickar, vill säga. Men med lite tur så har jag hittat några stycken som jag kan sitta och prata med.
Annars är jag rätt blyg (blyg kanske man inte ska säga? men kommer inte på ett bättre ord just nu) bland nya människor och vill inte riktigt öppna munnen så istället framstår jag som någon jag inte är (pratglad för övrigt) och mest sitter som ett miffo och småler :P
Och då blir det ju väldans trevligt istället, då ingen annan vill prata om nattrutiner, matvanor och andra bebis-ämnen med mig (förutom mamma då).
Och Elsa älskar ju att vara där, speciellt sångstunden :)


mitt söt-troll ♥




Kommentarer
Postat av: Elin

Nä men vilken fin bild!!! Snacka om häftig hårfärg! sötisen!

2012-04-13 @ 07:24:04
URL: http://minirenen.blogg.se/
Postat av: Elenore

Men söt-fia, vilken bra bild :-)

Gillar inte heller öf, mest för att jag är blyg och inte alls bekväm i sådana situationer. Det var ok när vi var där på babymassage för då hade man ju ett ärende. Men att bara gå dit har inte blivit av så många gånger. Ska försöka bli bättre på det nu när Linus är lite äldre och kanske uppskattar det mer.

2012-04-13 @ 11:22:02
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0