even more

Ja, när jag ändå varit densomärden kan jag lika gärna fortsätta..

Skickade in ett erbjudande jag fått från tidningen "föräldrar & barn".
5 nummer av tidningen + en bärsjal.
Skickade in detta i april.
APRIL people!
Tänkte att jag kom billigt undan för en bärsjal.
Tänkte att då får jag den innan jag får bebis, så kan jag kolla om den är något att ha.

Har jag fått bärsjalen tro?

no not so much.

Så, jag ringde idag.
"Vi skickar ut premier 4-6 veckor efter att vi mottagit inbetalningen"
Den fick jag den 4de augusti (jo, 4 månader senare).
Betalade in den direkt, så dom fick den dagen därpå.
Så, enligt lite snabb matteräkning tycker jag att jag borde få den senast nästa vecka då.

"Ja, inom några veckor borde du få den"
"Ja, senast nästa vecka eller?"
"Nja, det vet jag inte säkert, men inom några veckor.."

ännu mer spännande!

(jag är inte såhär jävla bitter. tycker mest att det är lustigt. funny)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0