pigglärka

Idag har vi en vakendag här hemma. Inatt sov vi från 22.30 till 08.45 ungefär, så då gick jag faktiskt upp och tog morgonamningen i soffan. Vanligtvis somnar hon alltid om på morgonen, men inte idag. Så hon har endast haft kortare sovstunder. Vi har alltså en trött bebis. Testade en promenad, men hon ville inte somna. Vi åkte bil, men vaknade när vi kom hem igen. Nu ligger hon och slumrar i mitt knä. Tänk att det ska vara så svårt att sova ibland. För trött är hon, utan tvekan :P Jag är i extremt stort behov av massage. Jag har ofta ont i ryggen, "framtung", dålig hållning. Det slutar inte bra. Nu väger brösten ännu mer, och så bär jag mer än vad jag är van vid också. Det värker i axlarna. Ska önska mig massage i födelsedagspresent tror jag :) Nu ska vi se om bebis kanske sover lite djupare. Hoppas det, annars blir det en långonsdag :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Kolla app store efter blogg.se appen. Mycket praktisk!!

2011-09-28 @ 19:51:01
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0