the bulle

Händer inte så mycket på magfronten.
Foglossningen har inte dränkt sig, vilket jag inte tror den har planer för heller tyvärr.
Så länge jag inte blir kall, eller ligger ner, så verkar den ändå vara kontrollerbar?
Ska det vara så? Va, va, va?

Har börjat få mer halsbränna, men det tror jag beror på att jag har börjat lägga upp fötterna mera eftersom dom svullnar upp som fan, haha, måste ta foto på dom och visa, får liksom veck vid ankeln för att dom är så svullna.

Vad tråkigt det blev, känns som gnäll med det är faktiskt inte gnäll, men det händer inget "kul".

Hade ju varit nåt..
Jaa nu har jag vägt mig, och tydligen gått ner 10 kg, klockrent, antar att det är alla piggeliner som gjort sitt.
Sen har jag även lärt mig att koppla bort magen nu, så ibland ger jag den till Jerry istället, vi brukar dela lika nu, det är så härligt..

Men nej. Hon verkar ju växa iaf, det skulle väl vara det då :)


32+6 ©


32+6 ©


 


Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken go mage.:-) Kram Stina

2011-06-12 @ 12:23:59
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Elin

Snacka om härlig mage!!! Hoppas fötterna blir bättre när du lägger upp dom. Ät Piggelin och mys!!

2011-06-12 @ 16:25:38
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0