magbild 34+2

Bild på kaggen vore väl på sin plats nu också va?
Bjur på dessa, tagna för några dagar sen.













Igår kväll var jag så nöjd över magen.
Ja, det är jag oftast iof.
Men igår var jag stolt.
Sprang omkring här hemma, halvnäck, när jag fastnade framför spegeln.
Magen är så fin. Finaste jag sett. Jag kände mig så lycklig.
Det blev något speciellt igår, just då, nån speciell känsla.
Försökte få med J på noterna, men han nappade inte riktigt..

"Ja älskling den är ju jättefin" fick jag, utan större inlevelse.
(inte för att jag inte blir glad för det, tvärtom)
Men tyckte ju minsann att herrn skulle bli lika tagen som jag blev just igår. Haha..

Någon som känner igen sig? :)
eller ska jag bli orolig, kanske inse att jag inte borde springa omkring, för mkt blod i huvudet?...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0