BM-besök v 36

Sådär. Hemma. Sköönt..
Det blir lätt så svettigt på stan. Jag slappnar liksom inte av.
Vi mår iaf bra, båda 2. 
Kan kännas så givet, men om jag bara stannar och kanske fångar dagen lite så känns det så jävla underbart.
Vi mår bra, liten skrutt och jag.
Det är ju toppen, vilken lyx! ♥
(jag kan ha fått värmeslag, är osäker änsålänge)

Hon är iaf inte fixerad. Men det var inte så mycket mer med det?
Åh, jag önskar att jag hade en annan BM som jag kunde prata med!
Eller som kanske pratar med mig..?

Jag vägde mig också, puh. Har inte vägt mig sen inskrivningen.
+ 13kg.
Inte konstigt att det är tugnt liksom!
"Ja, du ska ju inte banta, men tänk på vad du stoppar i dig" fick jag höra..
Men för i helvete kvinna? Jag är gravid. Kan jag rå för om jag går upp i vikt?
Ja, jag är duktig på detdär in genom ena, ut genom andra.. Så jag lyssnar inte. Faktiskt.
Är jag sugen på en glass, tänker jag fan ta mig en glass.
Nu, medans det är "ok".
Jag känner mig liksom värd det..
punkt.



Slänger in en otroligt charmig bild på dagens (vita) mage.
Som faktiskt innehåller mer än bara mat och godis.

nej, nu måste jag göra ngt åt den vita magen. hua.
poolen och solstolen next ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Käre nån vad din mage växer, myyyysigt :)

2011-06-28 @ 19:59:11
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0