2 veckor

Ja nu är hon 2 veckor, och så älskad ♥
Magknipen verkar bli mindre, skönt för lilla stumpan :)

Ja min bloggning blir inte mycket roligare än såhär, jag är ganska så förälskad.
Och lycklig, att allt gått så bra.
Förlossningen kunde inte ha startat bättre, den gick som sagt underbart smidigt, och jag fick så mycket beröm :)
Slapp alla verktyg, sugklocka och framför allt kniven som jag fruktade så. Hon ville ut bara ;)
Sen har allt bara.. gått så bra.
Amningen fungerar klockrent, det första dygnen åt hon knappt, sov bara, men sen dess har det gått jättebra.
Mat har jag så det räcker och blir över, superskönt :)
Och hon är så trygg och sover hela nätterna, så sömn får vi :)

Ja, och återhämtningen har gått över förväntan.
Då det gick fort så fick dom sy 2 stygn, men efter de första 2 dagarna kunde jag kissa som innan.
Så det var inte alls så farligt som jag förväntat mig.
Jag hade tänkt att det skulle gå flera veckor innan det skulle bli som innan igen.

Bättre pappa hade hon nog inte kunnat få heller.
Imorrn ska han iväg och jobba igen efter 5 veckor ifrån jobbet.
Han hann ju inte tillbaka efter semestern.
Ni skulle ha sett honom när vattnet gick,
han sken upp som en sol och häver ur sig "Jaa, då slipper jag gå till jobbet imorrn"
Jo, vi ska få bebis också men...



Såhär botar man magknipen allra bäst, i pappas famn.
Jag bara älskar hennes hår, galet mycket har hon :)


Mys - älskar er!

Som vanligt är det mina bilder och det är förbjudet att ta dom utan att fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0