2011-04-13

Det blev ingen bm idag.
Jag som var på peppad med mina frågor :P
Hon var hemma och vabbade..
Hon gör det väldigt ofta måste jag få påstå.

Så istället blev det mathandling, färghandling (till spjälsängen) och bilhandling.
Yes, vi (Jerry) har köpt en till bil.
Jaa jag blir inte klok.. Men nu är det en vettig bil, en passat turbo -99a kombi.
Ja en sån som vi redan har, för er som vet, fast denna är mörkgrå/blå/nån jävla färg :)
Han var så söt och verkligen frågade om min åsikt.
Och jag vill bara ha en kombi till skruttan kommer.
J trodde inte han skulle hinna göra allt han ville med den kombin vi har.
Inte utan att behöva stressa & spendera semestern på just det.
Så han fick slå till :)
Billig var den också, en rejäl bra bil.
Jag är jättenöjd faktiskt, slippa åka skruttig gammal jetta.

Annars idag har jag mest stått på alla 4 i trädgården :P
Försökt få ordning på rabatter och lite blomplantering.
Har fått ros-stickor i fingrarna också :(
Har J något att sysselsätta sig med ikväll ;)

Hörde rykten på stan att det ska bli fint (skapligt iaf) väder imorrn, får hoppas det så jag kan fortsätta :)
Har inte ens putsat klart fönstrena idag ju :P
Har inte hunnit.
Sen är det tusen andra grejer jag ska fixa med, men jag gillart!

:)

Nu ska jag slänga mig i soffan, tror jag.
Eller nja kanske ska dra ett varv med stora faran innan :P


Ha en trevlig kväll allesammans ♥

Passat 1.8t
Vrålåket ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min tandläkare var också hemma och vabbade :P blir inget gjort här ;) haha

2011-04-13 @ 21:27:04
Postat av: Blirren

Det är blirren ;) glömde skriva

2011-04-13 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0