var det någon som sa höna?

Min dator blir bara segare och segare att starta upp, så jag hetsöverför alla bilder på Elsa till USB. Det är ju inte en bild, så det tar sin lilla tid. Sorterar även bort de suddiga, då det kommer ta tillräckligt mycket plats med de som är skarpa och klara. Det är ju kvällsysslor när de är som bäst.

Lyckades även gråta lite till Humorgalan, jag kan inte titta på sånt tyvärr, alldeles för jobbigt blir det.

Har bränt mig idag, grejen är bara att jag inte kan förstå hur eftersom jag suttit i skuggan med Elsa hela dagen. Men ibland har jag även agerat skugga, så kanske på så vis? Men det är löjligt lite ist, så se upp för solen säger jag bara, den är stark (som varje vår ;)

Vi är ute hela dagarna i princip nu, och jag tror jag känner efter säkert 10 gånger/timman om hon är för varm/kall. Ni skulle se mig när hon sover.. Måste hela tiden springa till henne och känna på temperaturen på magen, hur hönsig får man bli?






Tre veckor gamla bilder. Här hade hon precis ramlat på näsan. Därav Rudolf :)



Kommentarer
Postat av: Stina

Hon är så söt den där lilla gumman.

Kram Stina

2012-05-04 @ 09:11:08
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0