happy endings

Hur supersöt är inte Liberos nya reklam? Tjejen är stengullig!

Här hemma rullar det faktiskt på i samma lull, Elsa har en superkul period där hon ska hänga på höften likt en apa hela dagarna. Hon ser  söt ut när hon sitter där, griper sig fast med sina små händer och ser inte alls helnöjd ut ;) älskade underbara unge ♥

Nej jag är faktiskt alldeles för trött för dethär känner jag nu. Ska krypa ner i soffan och invänta min karl som är ute och käkar med jobbet. Eller så kom jag på att det är lill-Lördag idag så han blir säkert sen, orkar jag inte vänta på :P 

God natt, hoppas på en långhelg med härligt väder och allmänt mys för oss alla :)






Kommentarer
Postat av: Elenore

Trevlig helg!! Vi håller tummarna för lite sol tycker jag :-)

2012-05-17 @ 00:44:11
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0