fredag

Dagarna på dagarna, dom bara rullar på fort. Tänker flera gånger/dag att "ja det ska jag blogga om" men sen säger det svisch och så är kl 22.30. Eller 21.30, som idag.

Dagarna går faktiskt så fort så att Anton fyraish år gammal blir 10 imorgon! TIO år. Tonårshormonerna är här för att stanna! Jag har världens godaste tårta i kylen också. Jag lovar. Den kommer vara to die for. Sen att den har stått och dragit åt sig i ett dygn när jag ställer fram den imorrn gör ju inte saken sämre..
Ska bara dekorera den med, men det kvittar hur ful den kommer bli - den kommer bli god. Hej vad sugen jag är på tårta nu känner jag..

Men först ska vi på vårmarken här i stan som är imorrn. Sen imorrn kväll vaknas det ev frestligheter, vi får se vi får se om det blir av. En grogg eller sju skulle ju kittla fint i kistan kanske ;) Sen på söndag händer det grejer! Mer om det senare :)


Niiina
som fick flytta ut i Måndags. Härligt! Helt galen och studsar omkring :)


Trollet ♥








Bilder från i Måndags ♥
Försöker ständigt lära mig kameran, hitta favoritinställningarna, därav de olika nyanserna på bilderna.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hade du en Canon el nikon?

2012-05-04 @ 22:47:58
URL: http://minirenen.blogg.se/
Postat av: Elenore

Grattis till stora killen! Nu blev jag också sugen på tårta ;-P

2012-05-05 @ 02:02:55
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0