storebror

Hade skrivit ett inlägg om Anton, men som vanligt när jag skriver om honom så väljer jag till sist, efter lite övervägande, att inte publicera det.

Dels för att han är så stor. Han blir ju (herregud) 10 i år. Brukar själv sitta vid datorn liksom, tänk om han om några år kommer in på min blogg och får läsa om sig själv. Vill han det? Hade jag velat det om jag var han?

Men framför allt det jag nämnt innan. Han har familj, nära familj, som jag inte känner.
Det känns inte rätt att blogga om honom, offentligt på internet.
Så kanske hans mormor (typ) hittar bloggen, och vad säger hon om det? Skulle jag vilja det, om jag var hans mormor? Ja ni förstår kanske vad jag menar?

Men samtidigt är det så konstigt att "utesluta" honom här, eftersom han är familjen.
Och tråkigt!

Det jag egentligen bara ville säga att vi saknar honom här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0