iiiih.

Neeej då jag ska inte bara poppa upp sådär som gubben i lådan ;)
Kul att det tydligen krävdes en tystnat på typ en månad för att få lite kommentarer? ;)
Gårdagens inlägg är nog det mest kommenterade inlägg i denna blogg, kul :) - Överkonsumtion av smilies.

Jag hinner inte blogga som jag vill.
Jag hinner liksom inte ens smsa med mina vänner. En konversation kan ta en hel dag.
Så fort jag tänker "mobil" eller "dator" så skickas det ut signaler till Elsa, som i sin tur då protesterar. högt. Samma sak gäller dammsugaren. Blir helt galen när jag startar den.
Och ljudnivån som den lilla kroppen kan komma upp i är inte från denna värld.
På riktigt så kan det göra ont på trumhinnorna.
Detta verkar hon fatta, och skriker alltså just sådär så fort hon vill ha något/är missnöjd över något.
Grannarna säger att "jag hör henne ibland". Mhmm.. Jag har börjat stänga ytterdörren.

Men nu tänkte jag komma tillbaka lite så att säga.. vart börjar man?


fröken för snart en månad sen.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja nu är det faktiskt dags att försöka blogga lite. :P kul med lite bilder! :)

2012-06-13 @ 11:24:23
URL: http://saxxin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0