önskelistan

En stor dag närmar sig, och för att underlätta för alla så kommer här en liten önskelista som efterfrågats.
Nu behöver den inte följas slaviskt, men skulle ni  hitta något här som ni köper så säg gärna till så jag vet det :)
 
Ett lektält, som ni bland annat hittar här.
 
En gunghäst, som finns här.
 
 
 
Bobbycar, kanske fyrhjulingen eller den röda, den hittar ni här.
 
Dragleksaker kan ni hitta här, och gärna denhär söta vagnen som ni hittar här.
 
En trehjuling för dom mindre kan ni hitta här.
 
Traktor med vagn och ljud som ni kan hitta här.
 
 
Söta väskor/förvaring som ni hittar här.
 
Sen är det ju kul att leka i sandlådan, spade och hink och ja ni fattar..
 
Ja, det var lite jag hittade nu, hoppas att något hjälpt någon på traven.
Sen fyller jag på om jag snubblar över något mer.
Men som sagt, dethär är inget som måste följas utan är endast en önskelista till er som behövde lite förslag :)
 
Mer leksaker kan ni också hitta på bl.a jollyroom eller lekmer.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0