Tog en veckas gammal bild nu, vet inte om ...

imag1741_1327915 (MMS)

Tog en veckas gammal bild nu, vet inte om jag kanske redan lagt upp den? Jaja.. Igår var det fullt upp. Började dagen med att bråka med Anton då han bara skulle ha på sig sin onepiece till kyrkan. Haha, nja inte det va? Till sist tog han av sig den iaf. Sen iväg till kyrkan på Elsas, Antons och faktiskt Jerrys första gudstjänst. Elinas också, som vi hämtade upp. Själv har jag ju varit på massa massa då jag sjöng i barnkör i kyrka. Hursomhelst så var det lövutdelning av löven som man hängt i trädet på dopet. Ja, man måste kanske varit där för att den meningen ska förstås? Direkt efter dopet åkte vi till J syster och alla kusiner, då Wilma fyllde 10. Det, är helt galet! Tio år! Det betyder att även Anton fyller 10 snart. Vem stal alla år? Där blev det iaf tacos till en hel jävla armé (elva var vi som åt mat) sen fika :) På väg hem handlade vi, och jag blev avdumpad då jag skulle på ljusparty kl fem. Så runt sju var jag till sist hemma igen. Det var gårdagen, väldigt utförlig.. Eftersom ni undrade liksom.. Idag blir det hemma, Anton skulle ta med sig en kompis hem efter skolan så jag får hålla mig på hemmaplan. Blå himmel ute, så en härlig promenad ska vi hinna med innan klockan ringer ut iaf. Måndag, folk, måndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0