Idag har varit en bra dag. Den började hem...

imag1677_1326306 (MMS)

Idag har varit en bra dag. Den började hemskt, så den kanske bara kunnat blivit bättre. När jag pratade med min syster i morse så hittade hon en av kattungarna i julgranen. Med julgransbelysningen virad 20 varv runt halsen. Fyfan :( Så hemskt. Men efter att jag återhämtat mig efter den synen, så blev det en härlig promenad i solen och plusgraderna. Måste säga att jag älskar denhär vintern ;) Sen har vi bara myst på, jag har gjort pureer och Elsa har ätit. Både mango och majs var riktigt gott, och man kunde verkligen se lyckan i hennes ögon :) Det är så kul att kunna erbjuda mer smaker. Inge feber här heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0