Idag har Elsa fått smaka morot för första ...

imag1716_1327225 (MMS)

Idag har Elsa fått smaka morot för första gången, det var gott, inte lika gott som mango, men det slank allt ner. Hon verkar ha fått in en ny rutin också, har vaknat drygt en timma tidigare nu de senaste tre dagarna, ungefär mellan 8-8.30. Ujuj vad svårt det är att hålla ögonen öppna för mig, haha, så hon brukar få roa sig en bra stund själv i sängen tills hon tröttnar haha. Vad synd! Dessutom väcker hon mig med nya metoder, en dag låg hon och pillade med mitt hår, och idag låg hon och pillade mig på ryggen. Mysigt ;) Tycker också att hon sover sover sämre än vad hon brukar. Så ska man ju inte säga, hon sover ju iaf, men känns som att hon vaknar för mat hela tiden. Egentligen är det kanske..4 gånger ungefär, jag ger henne bröstet och somnar om lika fort, så jag förstår inte varför det känns så iobbigt, egentligen? Förstår ni hur jag menar? Kanske för att jag nu vet att hon är så pass stor nu att hon inte "har något behov" av att äta på natten, fick mail från libero och där i stod det att hon inte behöver äta på natten längre. Så kanske därför det känns jobbigare? Jaja.. Nu ska jag inte vara den som är den! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag förstår exakt. Vincent kan gå 4-5 timmar utan mat på dagen men på natten vaknar han minst varannan timme, äter liiiite och somnar igen... Det känns segt nu för man vet att dom klarar sig egentligen och alla dessa månader utan sömn i några timmar i sträck börjar ta ut sin rätt. Puh!!!

2012-01-22 @ 15:37:53
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0