Hade en dålig natt, tänkte skriva värdelös...

imag1680_1326456 (MMS)

Hade en dålig natt, tänkte skriva värdelös och ja kanske.. Elsa ville inte somna, sen lite kräkfest och mitt sämsta humör. I morse runt 7 skulle hon äta men strulade mest och släppte hela tiden, skulle kolla sig omkring och ah, jag var ju inte road.. Men det kunde ju alltid varit värre så jag ska väl hålla käft.. Imorrn fyller min fina fina mamma 50 och det ska firas med fest. Hade SÅ väldigt gärna velat vara med och fira henne hela kvällen, men det går ju inte eftersom jag har en bebis som bara vill äta det allra godaste... Ja som ni kanske märker så är jag road idag... Ibland måste man få gnälla lite! Jag blir också förbannat jävla skitirriterad på dethär jävla tangenbordet på telefonen ibland också, kan det inte vara lite mer jävla osmidigt? Fan. Ska jag fortsätta? Nej, jag ska väl hålla käft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0