7495 gram perfektion

Det var inte många tårar hon bjöd på, så duktig och ja, töntiga mamman blir ju överstolt.
Fan vad töntig jag blivit sen jag fick barn.
Precis sådär som alla andra mammor var töntiga innan jag själv blev mamma.
Ja, ni fattar.
Ligger fortfarande perfekt på sin kurva, väger nuförtiden 7495 gram (6900gram för en månad sen) och är hela 65 cm lång (62 cm för en månad sen).

Nu är vi alltså hemma igen, efter några dagar i Öret och mamma.
Skulle egentligen hem idag, men rätt vad det var så stod J utanför mammas hus och plingade på.
Ja, nu lät han ju smått psykopatisk men ne så är ju inte fallet ;)

Har varit kul på turne, det är alltid mysigt hos mamma.
Och Elsa har varit jätteroad, tror hon gillar att umgås med nån annan än bara mig hela dagarna.
Ja, jag kommer inte ut tillräckligt ofta?

Ikväll är hon pigg, ingen feber i sikte och hur skönt är inte det?
Man ska ju INTE ropa hej förrens man är över dendär jävla ån, men hon bör inte bli dålig nu eftersom hon inte blev det sist heller. Men, man vet ju aldrig.
Idag har hon fått 2 nya smaker i sin lilla mun, majskrok och clementin.
Det sistnämnda gav de sötaste små rysningarna, ingen hit alltså, men krokarna var goda.
Nej, dags att mata!



Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för att jag slapp följa med och ta spruta! ;P

2012-01-10 @ 22:19:47
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Elenore

Skönt att det gick bra med sprutorna, vår tur om några veckor och jag ser inte fram emot det alls :-/

2012-01-10 @ 23:37:26
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0