the end of the week


Igår var vi iväg på stan och fikade med Erika och Jenny.
Club toast - stengott!

I lördags åkte vi iväg och köpte en cross.
Ja, J köpte en cross, jag och Elsa följde med ;)
Långt som fan var det, säljaren hade sagt att det inte var så långt från Karlskoga till Eda - nästan 20 mil
märkte vi när vi knappade in det på gps-en..
Det var så långt bort så att vi kom till den norska gränsen.
Där gjorde J en U-sväng då han missade avfarten dit vi skulle.
Det tyckte dom inte om, och vi fick en skåpbil efter oss.
Haha, jag sa det till J "Titt nu har vi tullen efter oss också, haha"
"Haha nejdå"
 tyckte han.
Jodå.. Så efter liten utfrågning så fick vi åka vidare.
Haha, jag säger då det, sånt som bara han lyckas med!
Väl hemma igen blev det melodifestivalen.

Det var våran helg..

Jo juste, läste att det fanns en till sur katt, så jag tänkte att jag måste dela med mig av våran
surstrut också.
Idag är det inte lika kallt här, runt -10 bara så nu smet hon ut iaf.

Idag är det måndag!
Nya tag ;)


Kommentarer
Postat av: Stina

Så fin bild.:-) Kram Stina

2012-02-06 @ 12:10:34
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Elin

Hahaha Gud vad vi skrattade när vi såg ditt inlägg om katten, det måste vara så att dom är sura på oss för det verkar onekligen så. Imorse kom han in efter 2 timmar, då la jag en filt över honom för han blängde på mig så. Sambon släppte ut honom och jag sov så gott så därför fick han vara ute så länge. Nåja nu är han upptinad och vill ut igen. Kram på er!!

2012-02-06 @ 12:49:42
URL: http://minirenen.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha Gud vad vi skrattade när vi såg ditt inlägg om katten, det måste vara så att dom är sura på oss för det verkar onekligen så. Imorse kom han in efter 2 timmar, då la jag en filt över honom för han blängde på mig så. Sambon släppte ut honom och jag sov så gott så därför fick han vara ute så länge. Nåja nu är han upptinad och vill ut igen. Kram på er!!

2012-02-06 @ 12:50:12
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0