skönhetsömn kallas det

När jag flög hem från Filippinerna så sov jag mig igenom en hel landning och lyftning.
När jag vaknade frågade jag "men, är vi inte framme i Bangkok snart?" Det är galet vad djupt man kan sova, det tycker jag var helt galet.
Men, pratade med J förut, då berättade han att vårat larm hade satt igång inatt och tjutit.
Det är ingen dålig nivå på det. Han hade ju studsat upp som en galning.
Men kvar i sängen låg jag, och Elsa, och sussade gott. Haha va fan, här larmar man om nätterna för att ingen ska kunna göra inbrott, så lyckas man sova igenom larmet? Det kallas att sova gott.
Jag trodde ju givetvis att han drev med mig, men kollade händelseminnet på larmet och jodå, den hade ju satt igång vid 4-5..

Appropå sova så tar Elsa sin tredje sovstund för dagen. Jaa det är hårt att gå upp med tuppen ♥



sötnöten ♥

(jag vet hur grymt störigt det kan vara med nötter som sätter ett ♥ efter sin älskling varje gång, men hjärtgalen som jag är så kan jag inte låta bli :P var ett tag inne på att ha hjärtan som faller ner här i bloggen också, haha, men kändes lite väl mycket ;)


Kommentarer
Postat av: Elenore

Jag brukar tycka att det ät konstigt när inte jag o Linus vaknar av Calles väckarklocka på morgonen eftersom vi är så lättväckta annars. Men det här slår ju det ordentligt!! Haha vilken grej :-)

2012-02-10 @ 16:44:08
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: Elin

Bara ni inte gör som mina föräldrar som bytte väckarklocka för att hunden blev galen när pappas ringde, det slutade med att båda försov sig i en vecka innan dom bytte tillbaka, dom hade lärt sig att sluta vakna till dom ljuden. :)

2012-02-10 @ 17:00:21
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0