Såhär heter den, med päron i också. Jag gi...

imag1771_1328173 (MMS)

Såhär heter den, med päron i också. Jag gillade den inte värst, men Elsa smaskar gladeligen i sig. Burken räcker bara till en omgång till, och då har hon bara hunnit äta av den 3 ggr nu. Jag kanske tryckt i henne lite väl mycket :P Näe, det är ingen fara, hoppas maskineriet sätter igång nu :) Vad blev det med färgen på den också? Såg inte alls gott ut iaf :P Inatt vaknade Elsa, som oftast, vid 7. Sen ville hon inte sova mer.. Haha, det är lika kul varje gång hon inte vill sova när jag vill - inte. Men jag gav ganska fort upp, och strax efter 8 gjorde vi morgon. Idag ska vi gå till Österledskyrkan (inte brickegårdens kyrka) och spana in den öppna förskolan. Kommer bli asjobbigt när jag ska gå hem! Kallt och jävligt är det me..


Kommentarer
Postat av: Stina

Haha... Tur att Elsa gillar den i alla fall.:-) Kram Stina

2012-02-02 @ 17:32:04
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0