Jag måste erkänna en sak! Jag blev så myck...

imag1832_1329560 (MMS)

Jag måste erkänna en sak! Jag blev så mycket gladare av presenterna jag fick av mina fina vänner på alla hjärtans dag än de jag fick av J. Missförstå mig inte. Men det var givet att J skulle komma hem med något fint till mig. Och blev ju jätteglad för det, inte så jag menar. Men att vännerna tänkt på mig, det gjorde mig så himla glad. Denhär fina fick jag, goda hjärtegodis som jag redan ätit upp och sen fick även Elsa tre jättefina bodysar! Tack tack fina Jenny och Ellinor (mer kända som stjärten och blirren) <3 så fint på vardagsrumsbordet :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är du värd vännen <3 En sån duktig mamma som du är :) Och klart Elsa ska ha något också på alla hjärtans dag, det är hon också värd :P tack själv för tulpanerna, blev jätteglad :D

2012-02-18 @ 12:15:04
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0