volkswagen

Då var det Måndag igen. Helgen har passerat fort, det har varit sol (och lite regn) men rätt varmt hela helgen så jag har försökt greja så mycket som möjligt i trädgården, även hunnit vara ute en sväng idag redan. Än skiner solen, men det toksnöar tydligen bortigenom och även 4 mil västerut så snöar det så jag antar att snön kommer komma hit också..

Ja som sagt så är inte inspirationen på topp just nu, det märks antar jag.
Men det känns bara så enformigt att blogga om hur mycket Elsa bajsar, hur hon äter eller hur mycket jag städar/tvättar etc.. För det är ju lite så dagarna är nu känns det som ;)
Visserligen gillar ju jag att läsa om sånt dagligen, i mina favoritbloggar, men ja här hos mig så flödar inte meningarna just nu känner jag. Måste börja läsa mer och lösa mer korsord så jag "uppdaterar" mitt ordförråd och ja hjärnan överlag. Just nu är den mest full av fruktgröt och mild havrevälling tror jag..





Ser ni bubblan på Elsas body? VW ska det ju vara ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken gullig body. VW är Vincents initialer, får nog leta rätt på en VW body, haha!

Jodå havregröt och blöjor är vardagen full av här med men det är som du säger kul att läsa om iaf. :)

2012-04-16 @ 12:45:51
URL: http://minirenen.blogg.se/
Postat av: Elenore

Jo men det är ju kul att läsa om andras vardag även om man inte tycker att det är så kul att skriva om sin egen :-)

2012-04-16 @ 15:02:12
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: LissAnna

Så söt alltså.:-) Kram Stina

2012-04-16 @ 15:37:27
URL: http://lissannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0