milk tooth

Jaa precis, obekväm är ju ordet. Riktigt obekväm. Hursomhelst..

Inatt fick jag och Elsa gå ut och sätta oss i soffan då hon hostade så mycket. Till sist somnade vi om där, och sov i nån timma till innan det blev ljust och morgon. Nu har hon haft hostan i enochenhalv månad!
Kan den inte bara dra dit solen inte lyser? Det var bättre ett tag, men aldrig riktigt bra, och nu är det värre igen.

Ikväll skulle jag på galej, men nu blev det inte så. Tråkigt, hade verkligen sett fram emot det, men samtidigt väldigt skönt ändå. Hej Emelie 76 år. Nej men jag är helt rätt i livet, kan man säga så? Jag är där jag vill vara. 

Annars rullar dagarna på här i huset. Det är så mycket vardag det kan bli känner jag. Det är härligt :) Har regnat i ett år ungefär, men annars så.. Annars är det gnälligt just nu, lite klängigt. Men det är inte så konstigt. Om det inte är hårt i magen så är den en bissing som kliar. Och är det inte det så är det hostan. Nån som vill köpa förresten? Hostan. Rea i helgen!

Trevlig helg :)


Tanden när den var helt ny. Ser ni den? Det var ju inte det lättaste att få med på bild.
Den känns iaf kan jag lova. Råkade få mig ett bett förut, kan tänka mig att den gör ont.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0