bloglovin

Nu har jag äntligen fått tummen ur och skaffat en bloglovin-knapp så ni slipper komma in här och kolla när jag ändå inte uppdaterat.
Hojta gärna till om det inte skulle fungera, grejer har en tendens till att strula för mig..

Appropå att få tummen ur, när jag lyckas slita mig från antingen bebis eller wordfeud, har jag en hel del att göra. Papper som ska skickas, samtal att ringa, saker att läsa, annonser att skriva, ansökningar etc etc..

Så, därav den dåliga uppdateringen.
+ att vi är mittimellan två internet.
++ att det suger att blogga på mobilen, tar 3 år.

Ni missar ändå inte så mycket.
Jo, bebis har faktiskt haft en hel del magknip i helgen. Så synd.
J har jobbat, jag har guppat, bebis har skrikit.
När J kommit hem flydde jag ut i trädgården, lyssnade istället på gräsklipparen och sekatören.
Ja, det var våran "helg".

Men nu är det nya tag, med en alldeles ny tisdag.
Bebis mår bra, sover fortfarande, och jag har alltså fått tummen ur.
Dags att fortsätta..


Kommentarer
Postat av: Elenore

Har följt dig via Bloglovin länge ;-)

2011-09-20 @ 17:40:48
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja testa NUK tutten!! Den är supermjuk & lätt värt ett försök! :) Lycka till. Säg gärna sen hur det gick! :)

2011-09-20 @ 19:24:26
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0