1 månad

jaha, då blir Elsa en månad idag. Hua..
Vad har då hänt på en månad?
Massor. Kan dra lite som jag kommer på just nu såhär..

• En blöjstorlek har vi gått upp. För 1an läckte på nätterna. Men, 2an läcker också. Sådetså.

• Hon har bjudit på några smakprovsleenden. Men inget direkt lemedhelaansiktet.
Några har mamma själv anat när jag töntat mig.
Sen har pappa minsann påstått att hon klämt ur sig några leenden när inte jag varit i närheten. Det väljer jag att inte tro på. Sådetså.

• Hon har ju växt. Vet inte exakt hur mycket, har inte varit till BVC denna vecka. Så får veta mer på måndag. Men ja, runt 600 gram kanske? Och minst 2 cm iaf, förmodligen nån till.

• Hon älskar att kolla. På allt, alla, överallt. Man ska missa så lite som möjligt. Tvn är en favorit. Och när man går från rum till rum, det är spännande som bara den.

• Hon är jättestark. Men hon föddes stark också, vilket barnmorskorna påpekade hela tiden. Nu är hon även väldigt stark i nacken.

Ja, det var det jag kom på just nu.. Kanske uppdaterar här om jag kommer på något viktigt/roligt. Kan vara kul att ha nedskrivet såhär i framtiden.


För tre dagar sen ♥


Bebis just nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0