fililisofera

Fan, igår drack jag en kopp kaffe och tro fan att jag inte kunde somna. Låg och vände omkring i sängen, sjukt irriterande. Elsa kunde inte heller somna, men jag tror att det var för att jag inte slappnade av. Men hon verkade inte vidare värst besvärad, låg mest och tittade ut i mörkret, pratade lite ibland och filosoferade som mest. Söta unge, älskar henne mer och mer för varje dag, helt galet vilka känslor man kan ha. Idag blir det som sagt fika på dagen, och ikväll kanske vi ska kolla klart på filmen vi började titta på igår. Testade förresten en outfit i stl 62 på Elsa idag. Och den passade! I det största laget, absolut, men det gick allt an. Det är med blandade känslor kan jag erkänna. Hon har ju blivit så mycket större, men, nu har vi massa massa mer, nya roliga kläder att välja mellan. Klädgalen som jag är :P Och ja, det är ju bra mycket roligare att klä Elsa nu än mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0