Vad jag älskar denna lilla skit <3 Det är ...

imag1507_1322216 (MMS)

Vad jag älskar denna lilla skit <3 Det är helt galet vad glad hon gör mig. Fredag då. J jobbar sitt fina 11,5 timmarspass idag, vilket suger. Han kommer hem runt halv 10 ikväll. Anton ska till sin mamma direkt efter skolan idag, vilket också är tråkigt, vi som brukar spela en hel del på fredagar ;) ikväll ska han på disco :) Jag skulle vilja upp på stan idag, men kom på att det är löning + fredag idag, så jag hoppar det. Lika bra är nog det för det är k a o s här hemma. Man kan inte kalla mig pedant, lite damm här och var blir jag inte nervös på, men grejer överallt blir jag nervös på. Och det är fan grejer all over! Plus damm överallt efter uppbrytningen av golvet på toaletten. Och julkartongerna står mitt i vardagsrummet, har inte hunnit få upp allt än. Så om Elsa tillåter, så blir det städdag idag. För igår fogades klinkersen på toa, så nu ska det inte damma så mycket längre. Nu är det bara massa annat kvar, men, vi har iaf golv. Lyxigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0