Titta vad jag gjort idag :) hur skönt som ...

imag1481_1321900 (MMS)

Titta vad jag gjort idag :) hur skönt som helst nu! För kort bara, men det blir det väl nästan alltid? :P Jag är nöjd iaf, hon fick bestämma lite då jag är tråkig, men jag tycker det blev i det mörkaste laget.. Hon tog lite mörkare då det alltid tvättas ur lite. Jaja, ska ta bild :) Har även börjat julpynta lite :P ni som känner mig vet ju hur jag är, jag gillar att pynta in julen. Så lite julgardiner har det kommit upp i köket :) jag är inte först i området heller, faktiskt en hel del som varit före. Man kan ju inte vara först, förstår ni ;) Och på söndag kan jag ju inte pynta, för då är det ju dop <3 nej nu är det dags för lite skipbo med Anton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0