Jag brukar ju inte blogga om Anton. Anledn...

imag1251 (MMS)

Jag brukar ju inte blogga om Anton. Anledningen? Han är inte min son. Så det är av "försiktighetsprincip". Kan man säga så? Jag känner att jag inte kan skriva vadsomhelst, eftersom jag inte är hans "riktiga" mamma. Så jag måste alltid tänka mig för. Samma sak med bilder. Hans mamma kanske inte vill att jag lägger ut massa bilder på hennes son.. Jag skulle kunna fortsätta försöka förklara i princip hur länge som helst. Men.. Hoppas ni förstår hur jag menar. Vilket långt inlägg det blev, med tanke på att det jag egentligen endast ville skriva "Vardagen med en 9-åring är inte alltid så rolig. En försmak på vad som komma skall, säkert" :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0