Denhär fina köpte J till mig när han var i...

imag1504_1322040 (MMS)

Denhär fina köpte J till mig när han var i Danmark för ungefär ett år sen. När jag plockade fram den igår så mådde jag illa. På något vis mådde jag som jag mådde då, när jag fick den. Illa. Fy fan hur jag mådde i.. ja i 8 månader iaf. Så illa, dag ut, dag in. Igår då, bion. Lämnade barnen hos faster Elina, köpte vårat godis, köpte biljetterna. Ja vi hann tom sätta oss i våra stolar, reklamen började rulla.. Hade en känsla, så jag smsade Elina och frågade hur det gick. Då ringde hon upp. "Ni måste nog komma". Elsa skrek och skrek, ingenting passade tydligen. Hon hade hållt på i en halvtimme. Så det var bara att åka. Känslan i hjärtat innan vi kommit dit alltså.. Visst, jävligt tråkigt att inte få se filmen som jag sett fram så, men att veta att Elsa är så rädd och ledsen, och att man inte är där hos henne. Ussh! När vi kom fram så vet jag inte vem som var mest svettig, Elsa eller Elina stackarn :P Iaf så lugnade Elsa snart ner sig, fick lite puppe och sen var hon glad resten av kvällen. Min lilla toka! :) <3 Tänk att hon redan är mammig och pappig, trodde inte det skulle komma så snart?! Nu vill jag aldrig mer lämna henne tror jag. Och det ska bli "intressant" att se hur det ska gå på dopet, herregud säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0