3-månaderskontroll

Mina damer och herrar..

..här har vi numera trådlöst internet.
Snabbt som fan är det också!
Fina firren :)


Sprutorna, det var ju ffs en i varje lår, gick bra idag.
Hon var såå duktig, min lilla tjej.
Hon var redan förbannad då bm Agneta lagt henne på mage.
Blir stensur, haha, avskyr att ligga på mage.
Så det var inga hysteriska skrik som jag fruktat.
Då har hon skrikit värre när hon inte fått mat på en gång :P
Det var över på max en minut :) skönt!
Nu ligger hon och snarkar lite i pappas famn.
Inge feber eller så, hoppas hoppas att hon slipper, men lite.. seg kanske man kan säga?
Ögonen rullar inte omkring som dom brukar.
Ja, vi inhandlade lite flytande alvedon idag, ifall att.

Växt hade hon också, väger numera 6250 gram och är ca 61 cm lång.
(ca för att hon vägrade sträcka på sig)
Tänk att hon är 10 cm längre nu än när hon föddes.

Nej nu ska jag supersurfa med mitt supersnabba internet :P






Kommentarer
Postat av: Helena

åh sötnos!

2011-11-08 @ 21:20:24
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Jenny

shit vad söööt hon är :)

2011-11-08 @ 21:47:13
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0