to do

Sådär, igår hann vi med tippen med massa bråte, lämna tillbaka kärran, till cheapy, handla mat, greja med kaninburen, J hann meka bil i typ 4-5 timmar samt alla andra sysslor som matlagning, läxor och diskning. Inte dåligt.

Jag har kommit in i nån riktig period.
Måste greja, måste fixa och röja, kan inte slappna av förens det är klart.
Måste prioritera nytta före nöje, etc etc..

Det blir ju mycket gjort, så det är ju bra.

Vet ju att blivande mammor gärna vill "boa" och göra hemmet välkomnande, trevligt och mysigt. Men inte redan va? Det läser jag att dom känner för i slutet mer.. Och nu är J likadan som mig också. Det kanske är så himla mycket vi har att stå i just nu bara, vi måste bli av med allt "to do".

Känns bara så tråkigt att om och om igen säga nej till vännerna. Men när man kommer på sig själv att planera och tänka och typ bli stressad för att timmarna går utan att man "gör" något, ja, då måste jag göra ngt helt enkelt :P Men jag tror det kommer "lätta" snart, att jag kommer kunna slappna av mer snart..

   
Såhär mysigt kan man få det när Anton varit i farten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0