nio månaders väntan

Åh, det är sååå spännade. Väntar med stor förväntan på en bild. Samtidigt så blir jag lite orolig. Borde det inte ha kommit en bild redan, hon som är en sån flitig bloggare. Men äh, hon har blivit snittad och har för tusan en nyfödd liten skrutte hos sig, jag tror hon prioriterar :) Hon har haft en minst sagt tumultande graviditet, kroppen tyckte att det var dags att föda aaaalldeles för tidigt. Men jag är såå nyfiken, hur ser han ut? Hur har det gått? Hur känner dom sig? etc etc :)

I magen mår skruttan bra hursomhelst. Sparkar och har sig. 72 days kvar. Idag ska jag på föräldrarträff. Måste gå själv, J kan inte smita från jobbet en torsdag. Så det suger, har övervägt att skita i det. Känns lite fel att vara där ensam när alla andra kommer och myser med magen med sina killar. Men det är mycket bra info man får, så ja, jag får väl gå själv då.. I fortsättningen ska vi träffas på onsdagar, så då kan J följa med.

Nej nu måste jag sätta fart här hemma..



Bjuder på en bild på min lilla håriga skönhet här hemma, mattes bebis ♥

 


Kommentarer
Postat av: Elin

vilken härlig liten katt. Hurdjuren är verkligen ens bebisar.

2011-05-19 @ 16:46:39
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0