BM-besök v 29

Idag har jag och bebis varit till BM.
Allt var jättebra. Hon växer (jotack) och allt verkar bra.
Och till min stora glädje upptäckte jag att dagens stick endast var i fingret. puh.

Som vanligt glömde jag ta upp hälften av alla frågor jag har.
Borde nog lyssnat på mamma "skriv upp allt eftersom på en lista"
Jaja men om jag sitter på dass eller kanske är ute och går då?
Då är allt glömt när jag väl har en penna i närheten igen.

En gång påbörjade jag faktiskt en liten lista.
Tre grejer fick jag me.
Men efter att ha fått plocka upp den jävla lappen ur papperskorgen 6 ggr
(och frågat Jerry exakt vad han har emot min lista) gav jag upp detdär.

Men det viktigaste jag ville säga var "Jag får inte i mig fisk. Det går bara inte."
Nån som vet om jag måste komplettera det eller om det går bra ändå?

Fick också reda på att jag inte behöver knapra folsyra längre.
Det skulle man minnsan bara göra fram till v 12.
Det var inte vad min förra bm sa. Men okej där ser man :)
Jag är glad, en tablett mindre att ta varje dag. Jej! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0