bm besök 30 maj

Varit hos BM idag, det blir inget mer UL.
Vi får helt enkelt vänta tills hon är ute för att få se henne igen - tråkigt.
Hade gärna velat kolla iaf en gång till, se så att allt såg bra ut och så.

Fick även veta att våran BM gör sin sista dag där imorrn.
Sen får vi den andra som jobbar där.
Alltså hon som vi valde bort.
Hon vi inte ville ha.
Vad hände där?

Jag kan säga att när ungen är ute, är det jag (hon och jag, vi ♥) som byter vårdcentral.

Vi mår iaf bra, båda två!
Allt såg ut precis som det skulle. Och pulserade som det skulle. Och lät som det skulle..

Keep up the good work, baby
*peppar peppar*


Tänk vad söt man skulle vara i dessa - jag vill ha!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0