2011-05-14

Nu har smulan börjat ta i ordentligt inne i magen, ibland sticker hon ut ryggen så mycket så det är nästan som om man fick ta på henne på riktigt. Klappa på ryggen, får man göra då ♥

Annars har jag inte så mycket mer att bidra med idag.
Piggelin är skitgott!

Längtar helt plötsligt otroligt mycket till hockeyn imorgon kväll.
Sverige-Finland i final, det blir inte mycket bättre än så, halvfinne som jag är.

Så om Sverige vinner ikväll i ESC, och sen även imorrn då. Ja, då blir det som för 20 år sen.
4 maj, 1991, Carola med stormvind vann i Eurovision Song Contest.
Och Sverige vinner mot Sovjetunionen och blir världsmästare i ishockey.
Oh, gåshud på den sistnämnda.
Vilken dag det måste varit! Fantastiskt :)

Ja det var nog det..
Så istället för att häva ur mig en massa mer rappakalja så sätter jag punkt.

Trevlig helg på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0