2011-05-13

Heelg!
Och denna helg har vi faktiskt inget inplanerat.
Det är faktiskt sköönt, det har varit så mycket den senaste tiden.
Det enda är att vi ska kolla ESC med ost och kex på lördag.
Jaa, det har faktiskt blivit tradition. Lite vin brukar vi ha också, men ja, jag hoppar nog det i år.
Jag tycker på ngt sätt att esc är "lite viktigt". Sverige måste hamna bra, tycker jag.
Varför vet jag inte, och jag tror inte heller vi kommer få en bra placering i år.

Men igår var det nervös iaf. Det var ju "semifinal" för er som inte kollade :)
När 9 av 10 land gått vidare hade Sverige inte hamnat på listan än.
SÅ det var riktigt spännande! Dock tror jag fortfarande att det skulle gått bättre för Danny.

Oj vad intressant det blev nudå, jag är inte den som lämnar tråden, kan jag tycka :P

Äh, jag nöjer mig så :P
Bloggning när den är som bäst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0