Tankar.

Jag har alltid längtat efter att vara gravid, så mysigt med magen och utvecklingen och allt.
Men nu när jag är gravid, så kan jag inte låta bli att längta ihjäl mig efter vad som finns i magen istället.
Jag har nog inte kunna föreställa mig känslan. Och det är ju kanske inte så konstigt det heller.
Men nu, just nu iaf, tycker jag att tiden kan gå foooort tills hon kommer!
Det är riktigt jobbigt i vissa stunder. Jag och väntan har ju aldrig varit en bra kombo.
Det ska ske när jag vill, helst nyss.
Så nu är det jobbigt!

Och det börjar faktiskt bli tungt..
Igår bröt jag ihop en sväng i soffan. Tippar att det inte är sista gången heller.
Men det kändes som jag skulle explodera. Men det var bara vatten!
Jag var såå törstig, så jag drack ju på. Vatten är bra man ska dricka mycket vatten hej och hå.
Det var ju inte extremt mycket heller, några glas under kvällens lopp sådär.
Men det fick jag äta upp.
Låg som en flodhäst i soffan, var till och med jobbigt att andas. Galet.
Men min sötaste älskling låg och klappade på magen, han måste ha hållt på hur länge som helst :)
Det var riktigt skönt iaf, och då blev det ju bättre :)

Han är så bra, min fina ♥
Igår var det han som tvingade mig att se pretty woman, då jag inte sett den förut.
Så söt :) ♥

Ja, jag ska väl inte klaga kan du tycka.
 Men jo, ibland måste man få gnälla av sig lite :)





♥ ♥ ♥ ♥




Kommentarer
Postat av: Faster Elina

ååå va ni är söta mot varandra :)

Bebis kan komma nu tycker jag!!!

2011-03-15 @ 22:08:46
Postat av: Blirren

Men murri hur fan har jag kunnat missa denna gulliga valp bild? !!!!! Sötaste jag sett!!! <3 haha

2011-04-05 @ 15:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0