HM

Preggo som man är.
Var uppe på stan idag, in på HM, jag behöver verkligen mammakläder!
Tänkte passa på nu när jag har kuponger som går ut om några dagar och sen har jag kvar presentkortet som jag fick i julklapp.
Det blir säkert bra.

Aa men använd för fan presentkortet och rabatterna då!
Kom nyss på att jag glömt bort dom helt.
Gud så trött jag blir, måste man vara halvt hjärndöd bara för att man är gravid?
Såhär är det jämt nu, jag glömmer bort tider, saker jag ska göra, saker jag gjort..
INTE för att jag klagar eller så.. :)

Jaja, hittade mig faktiskt ett par jeans (JESUS vad fet jag är)
Men men jag måste ju ha ett par nu!

För övrigt så är ju utbudet till gravida gigantiskt!
Det finns så himla mycket, och massa snyggt att frossa i!!!
Hade ju huuur många jeans som helst att välja mellan, blev helt frenetisk där inne i den enda butiken som faktiskt har mammakläder här i stan!

Nej inte riktigt, men inte för att jag klagar eller så...


Tumblr_lhz4xaidsl1qgarivo1_500_large  Couple,boy,girl,i,love,you,summer-3e5b15726bcca95dc83eb278890d7966_h_large

WE♥IT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0