..för att bli skjuten i bitar utan att någonting märka

Upp som en lärka, ner som en sten eller så haha.
Skulle inte sol och D-vitamin ge energi?
Har varit ute på pw, suttit och bara njutit i solen samt hackat lite snö i fm.
Bara njutit av solen, värmen och den droppande snön.
Sen efter sena lunchen slocknade jag i sängen
"älskling jag ska powenappa väck mig om 20"
Haha mm säkert, drygt 80 min senare kom jag upp.
Jag skulle nog kunna sova några timmar till.
Men nej, nu ska det handlas, jag måste ha choklad!

Killarna ska bara spela klart sänka skepp.
Jag menar, när spelar dom sällskapsspel om inte när jag sover?
Fiiiisigt!




Min söta sover också, livet är hårt när det börjar bli liv i trädgården igen


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vad fisigt och spela spel när du sover :O Du som älskar att spela spel ju, jättefisiga! =/ Vilken söt bild på misse då :) <3

2011-03-15 @ 17:48:09
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0