fjärde bilden


4e bilden:
En bild på en konstig tid i ditt liv.

En konstig tid i mitt liv alltså..
Ja det var ju jävligt konstigt när jag var ensam en sväng.
Hade ju riktigt roligt med mina fnask. Så på så sätt var det en av de bästa perioderna i mitt liv.
Hade aldrig tråkigt tror jag, full rulle jämt :)
Bodde i lägenheten med min finaste tant.

Men jag var ju utan mitt hjärta.. Vilket var något av det absolut värsta i mitt liv.
Men såhär med facit i hand så tror jag att det var precis vad vi behövde för att förstå att
vi kommer nog få dras med varandra resten av livet :)


Här har vi en bild från en av alla våra festhelger - Som för övrigt oftast var sjukt galna!
Gillar verkligen denhär bilden, trots att jag ser ut som ett troll :P
Det är ju typ full, fullare, fullast, fnskarpappa ;)
Är iaf Stjärten, Blirren, jag och Wall :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha om jag ska vara ärlig så gillar jag också den där bilden :P den är så härlig och rolig på något sätt ;) haha och ja... det var en konstig tid då för dig, hände massa galet vid det tillfället ;) men kul var det :D puss på dig <3

2011-03-24 @ 14:42:12
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0