Barnmässa.

Ååh vad jag vill till Barnmässan i Karlstad som är nu i helgen!!
Gå omkring där och frossa i allt som finns, få ideer, tips och inspiration.
Jag vill så gärna dit!
Ingen mer som vill? Inte? Söndagsnöje kanske? Nån? :P

Ja det skulle varit kul iaf.

Herregud vad det blåst idag, Corona ska ju promt vara ute nu när snön börjat försvinna.
Så ut ska hon, håller sig runt ytterdörren, sen blir hon rädd för alla ljud och så nu när det blåser.
Så in igen.
Sådär har hon hållt på hela dagen, började fundera på svängdörr där en sväng.
Nej sen när vi flyttat då ska jag allt ha kattlucka.
Tror tom man kan typ chippa henne med en "nyckel", vore ju toppen verkligen!


Här kommer ett litet bildbevis på vem som faktiskt skämmer bort henne mest :)
Hon skulle då aldrig få för sig att hoppa upp i mitt knä när jag äter.
Hon har gjort det några gånger, och lärt sig bättre :)


Men det är ju lätt hänt eftersom hon är så söt :)


 
Nya favoritstället om dagarna när J är hemma och mekar :)


Nu ska jag mysa ner i soffan, hon i magen har vaknat :)


♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0