2011-03-28

God morgon!
Imorse vaknade jag av att jag låg på mage - det var ju inte så skönt?
Sen kunde jag inte somna om, låg och vände och vred på mig hur länge som helst.
Tänkte att näe, jag ska inte gå upp 6!
Men jag var så orolig att det skulle ha hänt ngt av att jag låg på mage + att jag hade ont i magen.
Men nu har jag känns henne iaf, så det känns bättre. Men har fortfarande ont.
Jag har redan fått prata med Ulrik idag :(
Vet inte om det beror på att jag låg på mage eller inte?
Men det känns ju väldigt onödigt kan jag tycka!

Vilket trevligt sätt att starta veckan här!
Men det blir liksom inte så mycket roligare..

Jo jag kan berätta om min mardröm också.
Jag hade ett par glasögon eller en kikare eller liknande.
När jag satte på mig dom, kunde jag se alla de döda som gick omkring mig.
Blodiga och äckliga var dom. Riktigt hemska. Så jag ville ju inte se dom.
Så jag tog av mig glasögonen/kikaren..
Men jag visste ju fortfarande att dom var omkring mig.
Jag ville ju ha koll på dom, så dom inte var nära..
Ja det var läskigt som fan :P
Ibland när jag satte på mig glasögonen igen, då kunde det vara ngt litet vider som stod precis framför mig, bara för att jävlas.
Jag blev ju skiträdd.
När jag äntligen vaknade tänkte jag "det var bara en dröm" "eller? jag kan ju kanske inte bara se dom"..

Ja jag förstår inte hur ni singlar gör (inte alls för att vara nedlåtande eller ngt sånt, missförstå mig inte) för om inte jag kunnat butta på Jerry och väcka han och få honom att hålla om mig skulle jag nog fan inte sluta vara paranoid och kunna somna om.. Ussh..

Nu tänkte jag hitta en läskig bild att lägga upp här..
Men näe, ussh.. Ni får leta reda på en själva om ni känner behovet :)


Däremot så är det ju dags för en ny magbild nu när det blivit ny vecka och allt!
Det får komma en ikväll, behöver ju J som fotograf :)





Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch det var ingen kul dröm du hade :/

Och Krya på dig vännen <3<3

2011-03-28 @ 14:20:10
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Hanna-mamma till Bianca

Ja, jag hade aldrig det problemet med Bianca, då kunde jag äta hur mycket som helst ändå till slutet, så det tar ett tag att vänja sig :)



Vet du om det är en flicka eller pojke ni väntar?

2011-03-28 @ 16:24:58
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/
Postat av: Elenore

Jag har köpt jordgubbar på Konsum & ICA. Väldigt varierande kvalité, vissa smakar som svenska andra ingenting. Men i filen med socker på så blir det riktigt gott :-)

Usch vilken läskig dröm ryser

2011-03-28 @ 19:21:35
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: Zami

Ha en bra dag! :)

2011-03-29 @ 08:57:45
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Faster Elina

Vi singlar gör som så att vi gråter oss till sömns igen ;)

2011-03-29 @ 16:16:43
URL: http://envisthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0