2011-03-27

Igår var en jättetrevlig dag :)
Solen var härlig, maten var jättegod och Anton var glad :)
Ja det var en bra lördag!

Tråkigt dock var min syster som blev av med sin handväska.
Fyfan kan man minst sagt säga :( Jävla pack det finns..
Jag skulle vara eld och lågor, det viktigaste har man ju i handväskan.
Tur i oturen var att hon hade plånboken i jackfickan.
Men värre var att hon hade nycklarna i väskan, samt hemadressen.
Blev så fint tvugna att byta massa lås hemma.
Sen hade hon också sin iphone4 där.. Ja fyfan..

Blev inte ett enda foto taget tyvärr, dåligt av mig.
När vi kom tillbaka till stan runt 8 blev det lite lördagsmys sen sängen.
Blev ju en rejäl sovmorgon idag också tack vare sommartiden, mindre bra.
Men nu är J iaf iväg till dagens jobbpass, Anton har en kompis över och ja, vad ska jag då göra?
Nej det får bli en svängom på tradera helt enkelt ;) Farligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0