2011-03-26

Vilken härlig lördag :)

Vi ska alldeles strax bege oss in till Örebro, hem till Mamma på grillat!
Det ska bli såå gott!
Hade det inte varit för att vi körde våran gamla totalrostiga grill till tippen i höstas så hade vi nog redan grillat X antal ggr nu :)
Men såg faktiskt att rusta och öob börjat annonsera med grillar, så nu kan vi nog snart införskaffa oss en :)

Jag ska sitta där på soldäck och gotta mig heela dagen :)

Nu kan vi väl alla hålla tummarna för att Anton ska bli på bra humör också.
Vilket jag har svårt att tro, för han hatar allt som inte innehåller tv-spel eller kompisarna att göra..

Tålamod, tålamod säger jag bara :P Det är ju min starka sida, verkligen :P


Skulle bjuda på nån fin bild, men vet inte vad..
Så det fick bli några från i fjol :)

 


♥   ♥   ♥   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0