2011-03-21

God morgon, välkommen nya veckan!
Jag gillar att tönta mig med, många bloggare skriver ju så, jag kan inte vara sämre.

Idag mår jag inte alls bra.
Förkylningen är ju alltid värsta på mornarna, tack för den.
Men nu har jag även fått hosta, ussh.

Sen har jag drömt inatt.
Alla de sjuka grejerna tror jag!
Har bl.a varit HÖGgravid.
Var typ i v 42+ något men kände absolut ingenting.
Skulle in och sätta igång värkarna, men jag drog ut på det eftersom jag inte ville vara på sjukhuset för länge innan, har förstått att det ska vara drygt.
Och jag var STOR! Jättetjock om magen och STENsvullen och det var så jobbigt och tungt.
Plus att jag längtade ihjäl mig efter henne, det var ju så nära men ändå så långt borta.

Nej vi får hoppas att det inte blir så i verkligheten sen.

Sen har jag också sövt ner Freja igen, ussh och fy :(
Var typ från ett dygn innan tills att hon somnade in.
Denna gång var jag själv i detdär lilla jävla rummet också, fyfan alltså..

Drömt massa annat skit också, så nej har nån jobbig ångestkänsla i kroppen idag.
Har precis svalt ner frukosten, sen ska jag ut och gå!
Brukar hjälpa med frisk luft och att få röra på sig.

Ha en fin måndag alla :)
Måndagar är inte favoritdagen för de flesta, men ny vecka nya tag va? :)


Aa juste, det är inte bara jag som drömt sjukt inatt.
Vaknade av att J mumlade "Du kastar spindlar på mig".

Haha stackars lilla hjärtat, han får ju alltid döda spindlar åt mig.
Han gillar dom ju inte heller, men han blir ju inte i närheten så förlamad som jag.
Nu har han börjat drömma mardrömmar om det också?

Haha! Nu fick jag mig ett gott skratt, hahaha :D
Kan verkligen se hans dröm framför mig.
Min älskling då ♥


Denhär bilden får han bjuda på :) Midsommarafton  2010


Lägger ut en liknande på mig, som komp :)




♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0