2011-03-17

Hallu :)
Skyller frånvaron helt och hållet på solen.
Eller tack vare solen kanske man ska säga?
Igår förmiddag var vi ute och plockade lite, och började elda i tunnan.
Rensade ordentligt med skit från uppfarten, mycket skit från lägenheten.
Jag gillar verkligen att röja, bli av med bråte!
Sen blev vi även av med 2st lik!
Helt underbart, J ringde skroten och några timmar senare var som här med bärgaren och tog med sig 2 "bilar".
Så nu är uppfarten ren och clean, undra hur länge?
Ja det är riktigt fint iaf!

Sen blev det IKEA, kunde ha kvittat men lite skit behöver man alltid.
Blev lite ljus, ramar och lampor typ.

Sen på kvällen blev det en visning igen, vad är det den 6e nu?
Ja jag vill bara bli av med den nu!
Har 2 till som vill komma på visning, blir sånt åkandes fram och tillbaka :P
Men det kan det vara värt, dock lite smådrygt :P

Nej nu måste jag göra mig människa, ska vara hos arbetsförmedlingen om en timma - KUL!
Sen ska jag till frisören!




Bjuder på en "magbild" haha från igår på väg till IKEA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0