2011-03-11

Jag bara får inte ordning på designen.
Jag blir galen till sist, typ nu.

Hur förbannat svårt kan det vara?
Jag vill ha min bakgrund kvar, men där inläggen finns, där vill jag ha enfärgat.
Så det inte blir så jobbigt att läsa.
Förstårs det?

Ungefär som denna tjej har
http://linneaamandawikman.blogg.se/

Och så vill jag även kunna länka till andra sidor
men utan att adressen syns, utan kunna skriva "som denhär tjejen"
så ska det vara en länk till hennes blogg där det står "som denhär tjejen".

Förstårs det?

Galen, var ordet.
Så nu måste jag göra ngt annat.

HAH!
Nu listade jag ut hur man gör!
Som denhär tjejen

Här ska firas!



Förhoppningsvis bjuder jag på ett mer underhållande inlägg senare idag.

Puss, så länge


♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Emiliancarmen

This site is professional and to the point.

2012-01-10 @ 07:59:31
URL: http://emiliancarmen.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0